Retrospektif Ulangtahun Kelahiran Ke 34

Alhamdulillah umur sudah 34 tahun. Terlalu banyak yang saya lalui sepanjang perjalanan hidup untuk menggapai cita-cita dan impian kejayaan.

Antaranya kemanisan yang telah saya capai adalah untuk beraksi di peringkat antarabangsa bukan sahaja bersendirian tetapi bersama-sama jaringan perniagaan sahabat-sahabat seperjuangan.

Perancangan yang sangat sistematik untuk tahun 2017 telah dibuat. Sudah tiba masanya rakan-rakan usahawan saya keluar ke market antarabangsa. Antaranya melalui kerjasama dengan MTDC, usahawan-usahawan tempatan perlu lebih agresif memasuki pasaran Indonesia.

Bersama dengan partners business saya di 16 buah Negara (ASEAN + 6) , kami akan berkumpul di ASEAN ELITE FORUM 2017 - MANILA ROUND untuk sesi pertemuan usahawan-usahawan success di negara-negara tersebut untuk membuka pasaran yang sangat besar melalui framework RCEP.

Banyak lagi ingin saya kongsikan di sini mengenai 'International Market Entry Strategies'. Saya akan sambung lagi jika ada berminat untuk tahu informasi ini.

Semoga Allah merahmati usaha ini. Aamiin Ya Allah.

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger