Bertemu Kawan Lama Dari MCKK.

Sangat gembira hari ini diziarahi sahabat lama saya saudara Ahmad Rejaie Arbee ketika sama-sama belajar di Malay College Kuala Kangsar (MCKK) Batch 1999 dan tidak pernah bertemu sejak 17 tahun yang lepas sehinggalah hari bersejarah hari ini.

Kini kami berdua telah berkeluarga anak dua dan isteri masih satu. Kami sama-sama menceburi business consultation dan advisory dalam bidang kepakaran masing-masing.

Saya fokus kepada International Business Advisory and Consultation dan sahabat baik saya ini fokus kepada Industri  Insurance, Life and Medical Benefit Consultation di bawah Agensi Prudential BSN.

Sangat powerful knowledge beliau dalam dunia Insurans dan Takaful ini dan kawan-kawan FB yang belum ada Takaful Insurance protection sila segera hubungi beliau untuk dapat keinsafan dan ilmu yang sangat bermanfaat.

Yang menariknya, ayah beliau ialah Datuk Ahmad Rejal Arbee yang merupakan 'Tokoh Wartawan Negara Ke-10' dan merupakan bekas Pengarang Kumpulan Berita Harian yang sangat saya minati dan ikuti penulisan beliau sebelum ini. Ayah beliau juga Old Boy MCKK.

Terima kasih bro sebab lawati saya di office saya di Titiwangsa. Sampai ketemu lagi!

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger