Komen saya tentang TV AlHijrah.

Saya sedang menyaksikan rancangan Assalamualaikum TV AlHijrah ni. Saya terus terang cakap , segala konsep yang dibawa oleh TV AlHijrah sangat-sangat serasi dengan jiwa saya, minda saya. Dulu zaman sekolah menengah selalu berangan mahu memiliki Stesen TV sendiri yang berunsur Islam dan progresif. Akhirnya muncul TV AlHijrah. Kalau pergi di office dan konti mereka. Suasana Islam yang segar memang dapat dirasakan. Malahan contents rancangan mereka sangat berkualiti tahap international padahal mereka baru berusia 3 tahun. Pengacara-pengacara mereka juga tidak cakap melalut, bercakap teratur, tersusun dan disulam dengan kata-kata hikmah. Sesetengah stesen lain pengacara banyak syok sendiri dan suka ketawa mengilai macam pontianak. Yang penting di TV AlHijrah semuanya menutup aurat. Dulu pernah mohon jadi pengacara TV AlHijrah tapi tak berjaya. Namun Allah bagi rezeki lain sebab saya berpeluang juga bersiaran secara live dalam rancangan TV AlHijrah beberapa kali sebelum ni secara live. Malahan berpeluang membuat program pengisian untuk TV AlHijrah di masa akan datang. Sempena 3 tahun TV AlHijrah, diharap terus sukses,berjaya dan terus  mengisi hati-hati kami rakyat Malaysia yang mahukan media TV yang progresif, ceria, segar, menarik tapi mendekatkan diri dengan ilmu dan cahaya Ilahi. Amin.

P.S:- Saya peminat tegar TV AlHijrah. Setiap pagi buka TV cari TV AlHijrah dulu.

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger