Kandungan Presentation Saya Sebagai Entrepreneurship Speaker.

Pagi tadi saya melaksanakan tugas sebagai Coach Jemputan kepada para peserta Fitness Instructor Course anjuran National Association of Strength and Conditioning Research (NASC) bertempat di IKIP Advance Learning Centre, Kuantan Pahang.

Topik silibus pengajaran yang saya sampaikan berkaitan 4 aspek:-

1)High Impact Communication.
2)Marketing techniques for Fitness Instructor.
3)Fitness+Entrepreneur = Fitrepreneur.
4)Entrepreneur Ecosystem.

Pendekatan saya lebih kepada interaktif, energetic dan ada sesi role play. Saya sentiasa pastikan audiens terus terpikat dan terpukau kepada apa sahaja knowledge yang saya sampaikan sehingga tamat slot saya.

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger