Love Communication.




Saya sedang merangka Slides Presentation "Communication for Love" untuk sebuah program besar peringkat nasional tahun hadapan.

Program ini khusus untuk mereka yang bujang ,sedang mencari CINTA dan belum berkahwin kerana pelbagai faktor. Elemen kesihatan dan kecergasan juga menjadi keutamaan silibus dalam program ini.
Rata-rata wanita dan lelaki yang kahwin lewat ini biasanya mengeluh kerana faktor penampilan, berat badan dan sikap malu menjadi punca mereka kahwin lewat. Sebab itulah elemen komunikasi CINTA, komunikasi keyakinan diri , slot ilmu kecergasan dan kesihatan menjadi pengisisan utama dalam program ini.

Untuk kelihatan cantik menawan sebenarnya yang penting kita perlu mejadi seorang yang sihat , cergas dan mempunyai kelebihan komunikasi yang cemerlang.

FORMULA CANTIK MENAWAN/KACAK BERGAYA =
CERGAS+SIHAT+PINTAR KOMUNIKASI

Insya Allah kita akan buat sesi khas untuk program match making juga selepas program ini yang sesuai dengan norma-norma budaya timur negara Malaysia. Kaedah pemantapan kerohanian melalui pendekatan agama dan moral juga ditekankan seperti amalan doa-doa khusus dan ibadat amalan harian kepada peserta Muslim oleh ilmuan Islam yang terpilih. Kepada peserta non-muslim pula kami tekankan aspek Kecerdasan Emosi dan nilai-nilai moral.

P.S:- Semoga program yang diatur ini berjaya dan mohon idea-idea baru yang boleh saya kongsikan dalam program ini dari sahabat-sahabat sekalian.

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger