Bersama Top Management dari Syarikat Procure.



Meeting seterusnya bersama Top Management dari Syarikat Procure, Encik Amir dan Encik Amy. Mereka player utama dalam industri pembuatan peralatan kesihatan untuk hospital, klinik, farmasi dan Jabatan-Jabatan Patologi.

Mereka ada kilang sendiri dan menariknya mereka adalah syarikat bumiputera dalam industri healthcare yang didominasi bangsa Cina sebagai majoriti.

Dalam dunia produk kesihatan memang saya telah terlibat lama sebelum ini dari segi marketing and sales. Kebetulan pula saya juga mempunyai circle anak muda yang mempunyai kepakaran medical lab dan biomedical studies di bawah seliaan saya untuk pembangunan start up Usahawan muda.

Jadi saya matchkan circle inventors, academicians dengan industry player. Dalam masa sama, saya terlibat juga untuk memberi nasihat kepada inventors dan industry player dari aspek strategic marketing local dan global sebagai consultant strategic planning.

P.S:- InsyaAllah, bidang biomedic ini juga akan menjanjikan peluang perniagaan yang menguntungkan dan sangat luas prospek dan potensinya untuk Kumpulan Perniagaan saya. Amin.

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger