Pengalaman Tahun 2015 di Pesta Wirausaha 2015.

Di Pesta Wirausaha Indonesia yang berlangsung April baru-baru ini berjaya menghimpunkan 5000 entrepreneurs, 15,000 visitors, 251 booths yang dibuka dan disertai lebih 35 speakers local dan international.

Saya juga di temuramah oleh team editorial Majalah Remaja Kuntum yang beribu pejabat di Jogjakarta (gambar di bawah adalah gambar saya bersama team editorial Majalah Kuntum).

Saya diminta menulis artikel berkaitan mindsetting keusahawanan untuk anak-anak remaja di Indonesia di Majalah Kuntum dan membuat program Jelajah Motivasi Usahawan di seluruh Indonesia bersama Majalah Kuntum.

Alangkah indahnya jika ada Majalah sebegini di Malaysia ingin membuat kerjasama begini dengan saya. Namun rezeki Allah itu luas. Warga Indonesia sangat menghargai peluang dan ruang gagasan "Social Entrepreneurship" yang dibawa oleh saya. Saya akan buat terbaik di sana InsyaAllah.

P.S:-  Untuk program motivasi keusahawanan yang dijalankan oleh saya di Indonesia boleh hubungi manager saya saudari Ayu May Fakih . Beliau diamanahkan untuk membuat promosi dan timetable program saya di Indonesia.

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger