Impian dan cita-cita.

Saya mempunyai impian dan cita-cita besar menjadi antara pimpinan dalam sebuah persatuan/gabungan/konsortium yang menghimpunkan segala jenis industri perniagaan /perkhidmatan/ perkilangan.

Saya mulakan dengan syarikat saya dulu dengan menjalankan kerjasama, MOU, JV, perkongsian untung dengan company-company enterprise, sdn. bhd sahabat-sahabat rapat yang mungkin sebelum ini bergerak secara bersendirian.

Syarikat saya mempunyai kepakaran/department khas yang menguruskan marketing management, IT and Website development yang dapat digunakan sebagai vehicle untuk sama-sama memasarkan perniagaan masing-masing mengikut kapasiti coverage market masing-masing yang sedia ada.

Sahabat-sahabat korporat saya berbangsa Cina dah lama buat dan mereka sentiasa bantu-membantu dan tidak bergerak seorang diri. Jika mereka tiada bisnes atau perkhidmatan yang diminta oleh pelanggan, mereka tawarkan perniagaan milik sahabat mereka lain yang ada perniagaan yang diminta itu.

Pembelian hartanah juga dibeli secara pukal dan berkumpulan dan kemudian keuntungan dibahagi mengikut syer atau sumbangan yang telah diberikan untuk pembelian hartanah itu...

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger