Peluang bisnes dari Kota Bandung

Sahabat baik saya yang saya sangat kagumi dan hormati, saudara Ahmad Zahir dari Bandung, Indonesia, seorang aktivis masyarakat dan juga seorang usahawan hebat menghubungi saya baru sahaja tengahari tadi dari Indonesia.

Ketika Kembara Indonesia 2015 di bawah Asean Youthpreneur Community(AYPC), beliaulah yang menyantuni saya dengan membawa kami mengelilingi Bandung dan membuka seluasnya peluang perniagaan di Bandung melibatkan bisnes fesyen pakaian, travel agency dan event management.

Malahan tempat penginapan dan kenderaan kami juga beliau sediakan sepanjang di Bandung Januari yang lepas. Beliau seorang usahawan yang punyai jaringan di seluruh dunia. Beliau memiliki kilang pakaian, bisnes perhotelan dan juga seorang Fashion Designer yang hebat. Beliau juga sangat rapat dan akrab dengan Walikota/Datuk Bandar Bandung, Ridwan Kamil.

Pada 2 Mac hingga 5 Mac 2018 ini kami  akan bertemu di Bandung dan kami akan memperincikan perjanjian perniagaan antara kami dan dalam masa yang sama beliau akan buat market survey untuk beberapa jenis perniagaan di Malaysia/Indonesia.

Kepada sahabat-sahabat yang berminat untuk mendapatkan maklumat tentang perniagaan yang boleh dibuat usahasama dari Bandung terutama melibatkan bisnes pakaian, fesyen, travel agency boleh hubungi saya dan kita buat pertemuan nanti bersama saudara Ahmad Zahir di Kuala Lumpur/Bandung.

P.S:- Kota Bandung adalah Kota Tourism yang sangat indah dan udaranya dingin. Bandung juga syurga membeli belah dan sebuah kota yang penuh dengan fesyen terbaru dengan harga yang sangat berpatutan.

1 comments:

Pariff said...

Sy berminat boleh email saya info lanjut

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger