Kenangan di ICOFA 2017.

Bergambar kenangan bersama Team blockchains.my dan para professors dari pelbagai universiti yang menyertai Exhibition di International Conference on the Future of ASEAN (ICOFA) 2017 dan The International Conference and Competition on Teaching and Learning (i-TeLearN) 2017 yang berlangsung serentak di dua venues yang berbeza di Star Complex dan Seri Semarak Hall UiTM Perlis Hall yang diserikan juga dengan kehadiran Crown Prince of Perlis.

Kedua-dua acara besar world class ini  dilaksanakan 2 tahun sekali (2015 & 2017). ICOFA 2017 memfokuskan kepada presentation pakar-pakar Profs/Dr PHD dalam pelbagai bidang teknologi seperti IT, Transportation, Biotech, Medical, Education dari universiti-universiti di rantau ASEAN. Manakala i-TeLearN 2017 pula merupakan competition untuk teknik dan contents pengajaran tahap universiti juga dari rantau ASEAN.

Sebagai alumni UiTM, sangat berbangga dengan inisiatif dari UiTM yang menghimpunkan kepakaran dari ASEAN yang berkumpul dan bertukar-tukar idea pembangunan teknologi dari perspektif Intelektual dan Academicians. Tuan Arai Bin Ezzra mewakili kepakaran dari dunia blockchain di events ini sebagai keynote speaker. Dan presentations pakar-pakar ini akan dimasukkan dalam Publication SPRINGER.

Dan kedua-dua events ICOFA dan i-TeLearN ini juga disertai SPRINGER sebuah syarikat publication yang sudah berusia 175 tahun dan telah published beribu journals dan lebih 200 ribu buku .

#icofa2017 #itelearn2017 #bcmy #blockchain #fintech

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger