Pakej Konsultansi Business Untuk Pasaran ASEAN oleh Asean Youthpreneur Community(AYPC).

Jika tahun 2015 Organisasi Asean Youthpreneur Community (AYPC) saya lebih berteraskan Event Orientation dan awareness, tahun 2016 lebih concrete dan bergerak kepada real business.

Secara officialnya AYPC bergerak dengan lebih aktif bersempena Asean Economic Community (AEC) yang baru dilancarkan. Board member yang berada di luar Malaysia telah mula secara agresif melibatkan diri dalam business trading import dan export.

Tidak sempat untuk involve lagi untuk tahun 2016 ini program yang bersifat awareness dan event base. Namun saya tetap secara moral support sahabat-sahabat yang consistent kepada pembangunan usahawan muda dan baru.

Untuk permulaan tahun 2016 kami melalui channel network Asean Youthpreneur Community (AYPC) bertungkus lumus mempersiapkan platform AYPC yang lebih kukuh di persada Asean bermula di Indonesia. Kami cuba membantu usahawan-usahawan Malaysia dan rakan-rakan usahawan Asean pelbagai peluang seperti di bawah untuk memasarkan perniagaan mereka di Indonesia.

Senarai di bawah adalah bidang kepakaran yang kami ada untuk membantu bisnes anda di luar negara khususnya Infonesia:-

1. Branding and promotion activation.
2. Business matching.
3. Media communication.
4. Registration and licensing.
5. Logistics and accomodation.
6. Office and representative service.
7. Event and exhibition.
8. Traditional advertising.

Sasaran kami sepanjang 2016-2020 adalah memastikan setiap negara ASEAN akan mempunyai kepakaran dalam bidang tersebut di atas. Buat masa ini kami boleh bantu untuk pasaran di Indonesia, Singapore, Filipina, Thailand dan Malaysia sahaja dahulu.

P.S:- Saya attached di bawah office baru kami di Jakarta, Indonesia yang sedang dipersiapkan.

Effendy Zulkifly
-Founder/Chairman, Asean Youthpreneur Community(AYPC)

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger