Saya ada lebih 40 WhatsApp Goup!



Saya ada lebih 40 Groups What's app yang berkaitan dengan business dalam handphone saya di kalangan rakyat biasa sehinggalah pak menteri. Saya juga menguruskan beberapa perniagaan secara manual dan autopilot.

Untuk what's app groups saya akan maintain selama mungkin kerana groups tersebut memberi inspirasi dan juga menjadi sumber maklumat dan marketing walaupun kesannya handphone separuh hari sahaja sudah 'kong'.

Tapi yang paling mengujakan saya, bilangan anak muda yang hebat-hebat dalam handphone saya dalam lapangan usahawan, kepemimpinan, aktivisme dan intelektual mencecah lebih 100 orang!
Teringat kata-kata Pak Kiyai Drs. Soenarjo Guru Pidato Tersohor Indonesia:-

"Berikan aku 1000 orang tua nescaya dapatku cabut rumput di Gunung Semiru, dan berikan aku 100 orang pemuda nescaya dapat kugenggam dan gegarkan dunia!"
P.S:- Tahun 2015 adalah tahun untuk pasukan usahawan/motivator/aktivis belia saya menggenggam dan menggegar dunia!

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger